مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 23:052023-12-02سياسي

برخی نمی خواهند صدای بزرگ و اندیشه ملت ایران را بشنوند


نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی نمی خواهند صدای بزرگ و اندیشه ملت ایران را بشنوند لذا بدانند ملت ایران در انتخابات با مشارکت بالا شرکت می کنند.

- ایسنا/مازندران نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی نمی خواهند صدای بزرگ و اندیشه ملت ایران را بشنوند لذا بدانند ملت ایران در انتخابات با مشارکت بالا شرکت می کنند.

علی بابایی کارنامی شامگاه 11 آذرماه در همایش گرامیداشت روز مجلس که در سالن اجتماعات هلال احمر مازندران برگزار شد، با بیان اینکه یاد و خاطره شهدا را گرامیداشت و با قدردانی از زحمات نمایندگان ادوار ساری و میاندرود، اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی نزد قانونی اساسی جایگاهی رفیع و نقش موثری در ارائه خدمات به مردم دارد.

وی به پیشینه خانه ملت در طول تاریخ اشاره کرد و افزود: اگر بخواهیم خود را در دامنه انقلاب تعریف کنیم بین مردم و حاکمان نباید فاصله باشد.

از این رو مجلس یازدهم این فاصله را تا حدودی از بین برد.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس یازدهم با بیان اینکه مسئولان باید پاسخگو و در خدمت به مردم کوتاهی نکنند، تصریح کرد: اربابان ما ملت ایران هستند هر کاری برای مردم انجام می دهیم بدون منت و در حد وظایفمان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی نمی خواهند صدای بزرگ و اندیشه ملت ایران را بشنوند

برخی نمی خواهند صدای بزرگ و اندیشه ملت ایران را بشنوند