مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 15:202023-12-04سياسي

ایجاد پردیس علم و فناوری دانشگاه شهید چمران اهواز در مراحل پایانی است


رییس دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: ایجاد پردیس علم و فناوری مستقل دانشگاهی به دلیل ارتباط خوب دانشگاه با معاونت فناوری ریاست جمهوری انجام شده و مراحل پایانی آن در حال طی شدن است.

- ایسنا/خوزستان رییس دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: ایجاد پردیس علم و فناوری مستقل دانشگاهی به دلیل ارتباط خوب دانشگاه با معاونت فناوری ریاست جمهوری انجام شده و مراحل پایانی آن در حال طی شدن است.

دکتر علی محمد آخوندعلی در آیین تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه شهید چمران اهواز که امروز (13 آذرماه) در دانشکده علوم این دانشگاه برگزار شد، با گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری و تقدیر از پژوهشگران برتر دانشگاهی، اظهار کرد: برای توسعه اساسی کشور راهی جز بنا گذاشتن امور بر اساس بنیان های علمی و فناوری وجود ندارد و این امر عملیاتی نمی شود مگر اینکه ارتباط بین دانشگاه و نهادهای مرتبط افزایش یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در این مدت کوتاه مدیریت تیم فعلی دانشگاه، بنا بر تقویت سیاست ارتباط بین دانشگاه و دیگر نهادها بود و تا این لحظه، دانشگاه موفق شده است که قلب کشاورزی خوزستان را فتح کند.

نمونه آن این است که مدیرکل کشاورزی استان خوزستان، مدیرعامل طرح و توسعه کشاورزی استان خوزستان و مدیرکل فناوری وزارت علوم نیز از فرهیختگان دانشگاه شهید چمران اهوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد پردیس علم و فناوری دانشگاه شهید چمران اهواز در مراحل پایانی است

ایجاد پردیس علم و فناوری دانشگاه شهید چمران اهواز در مراحل پایانی است