مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 19:502023-12-16اجتماعي

کردستان در مسابقات ورزش دانش آموزی رتبه هفتم کشوری را کسب کرد


معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان گفت: در رنکینگ کشوری نتایج مسابقات ورزش دانش آموزی کشور، استان کردستان رتبه هفتم را کسب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، افشین خوشگوار شامگاه امروز شنبه در هشتمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان در سال 1402 که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار داشت: بر اساس سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش تربیت دانش آموزان با هدف تربیت  شهروند مطلوب و بر اساس شاخص های انسانیت است.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان با تأکید بر اینکه برای تحقق اهداف تربیت زیستی، تامین حفظ و ارتقاء سلامت دانش آموزان و ایجاد نشاط و شادابی برنامه های مختلفی اجرا شده، افزود: یکی از آنها مسابقات ورزشی دانش آموزی است که مورد علاقه اکثر دانش آموزان است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری این مسابقات در چهار سطح مدرسه، شهرستان، استان و کشور برگزار می شود، افزود: این مسابقات حول سه محور بعد کمی، کیفی و تربیتی و فرهنگی بود.

خوشگوار خاطرنشان کرد: در سه سال اخیر در مجموع 104 هزار نفر معادل 48 درصد دانش آموزان در مسابقات ورزشی درون مدرسه فعالیت داشتند که از این میزان 29 هزار نفر معادل 28 درصد به مرحله شهرستانی راه یافتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کردستان در مسابقات ورزش دانش آموزی رتبه هفتم کشوری را کسب کرد

کردستان در مسابقات ورزش دانش آموزی رتبه هفتم کشوری را کسب کرد