مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 10:252023-11-27حوادث

استاندار سیستان و بلوچستان: مشارکت اجتماعی در مقابله با مواد مخدر افزایش یابد


استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه گرفتاری در دام اعتیاد یک نوع بیماری است، گفت: برای مقابله با مواد مخدر باید از مشارکت های اجتماعی بهترین استفاده را ببریم.

- استاندار سیستان و بلوچستان: مشارکت اجتماعی در مقابله با مواد مخدر افزایش یابد ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه گرفتاری در دام اعتیاد یک نوع بیماری است، گفت: برای مقابله با مواد مخدر باید از مشارکت های اجتماعی بهترین استفاده را ببریم.

محمد کرمی امروز دوشنبه 6 آذر در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان بیان کرد: گرفتاری در دام اعتیاد یک نوع بیماری است که نه تنها خود بیمار بلکه همسر، فرزندان و اطرافیان وی نیز دچار آسیب های شدید روحی می شوند.

وی افزود: پیشگیری از مواد مخدر موضوعی مهم است.

باید در حوزه پیشگیری تلاش جدی داشته باشیم، پیشگیری مباحث مختلفی دارد چه در مقابله با منشأ تولید کننده و چه افرادی که دچار این آسیب اجتماعی می شوند.

استاندار سیستان و بلوچستان از تمامی دستگاه ها بویژه مجموعه سپاه پاسداران، مرزبانی، نیروی انتظامی، اداره اطلاعات و دستگاه های قضایی قدردانی کرد که در حوزه مبارزه با مواد مخدر ایفای نقش دارند و گفت: در این حوزه باید تلاش جدی داشته باشیم چرا که اگر یک عضو از خانواده آسیب ببیند مشکلات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار سیستان و بلوچستان: مشارکت اجتماعی در مقابله با مواد مخدر افزایش یابد

استاندار سیستان و بلوچستان: مشارکت اجتماعی در مقابله با مواد مخدر افزایش یابد