مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 11:052023-11-30اقتصادي

ثبت نام 98 متقاضی دریافت تسهیلات اشتغالزایی در سامانه ورزش و جوانان گیلان


معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گیلان از پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به جوانان خبر داد و گفت: تاکنون 98 متقاضی تسهیلات خوداشتغالی با اعلام عناوین طرح ها در سامانه ورزش و جوانان گیلان ثبت نام کردند.

- ایسنا/گیلان معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گیلان از پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به جوانان خبر داد و گفت: تاکنون 98 متقاضی تسهیلات خوداشتغالی با اعلام عناوین طرح ها در سامانه ورزش و جوانان گیلان ثبت نام کردند.

فیروز عزت دوست در گفت وگو با ایسنا در خصوص پرداخت تسهیلات اشتغال به جوانان، اظهار کرد: در راستای سیاست های حمایت از تولید و اشتغال و با هدف ایجاد اشتغال جوانان در قالب الگوی تعالی اجتماعی، اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان پیرو تفاهم نامه فی ما بین وزارت ورزش و جوانان و بانک قرض الحسنه رسالت و با استفاده از ظرفیت همیاری اجتماعی، قرض الحسنه و کارآفرینی اجتماعی اقدام به ارائه تسهیلات اشتغال زایی به جوانان می کند.

وی با بیان اینکه متقاضی باید بومی استان باشد، افزود: متقاضی باید در بازه سنی 18 تا 35 سال بوده و نباید از شاغلین بخش های دولتی و نهادهای عمومی باشد، همچنین افرادی که پیش از این وام اشتغال از سازمان حامی دریافت کردند را شامل نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 98 متقاضی دریافت تسهیلات اشتغالزایی در سامانه ورزش و جوانان گیلان

ثبت نام 98 متقاضی دریافت تسهیلات اشتغالزایی در سامانه ورزش و جوانان گیلان