مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 20:262023-12-10سياسي

شمیم خوش «7 شهید گمنام» آبیک را معطر کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبیک، مراسم تشییع پیکر هفت شهید گمنام دفاع مقدس عصر امروز از میدان سرلشکر خلبان شهید ایرج عیوضی شهر آبیک تا مسجد ولی عصر (عج) تشییع شد.

در این مراسم که قشرهای مختلف مردم اعم از زن و مرد، کودک، نوجوان، پیر و جوان، دختر و پسر و همچنین حجت الاسلام تقی روحانی امام جمعه شهرستان آبیک و مسوولان حضور داشتند و با آرمان های والای این شهیدان گرانقدر و امام راحل تجدید میثاق کردند.

ارادت مردم شهیدپرور شهرستان آبیک به شهدای گمنام به قدری بالا بود که در مراسم تشییع همه دوست داشتند دستشان به تابوت پیکر مطهر برسد و گلهای شهدا را به نیت تبرک دریافت کنند.

از سویی اشک های سوزناکی که از چشمان مردم شهرستان آبیک در مراسم تشییع جاری می شد گواه عشق و ایمان به شهدای گمنام بود و با هم رفیق بی نام و نشان، به قلب زارم سر زده و لبیک یا حسین را زمزمه می کردند.

بنابر این گزارش، مشخصات شهدای گمنام را از مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین جویا شدیم.

سرهنگ محمد امیری مقدم گفت: از هشت شهید گمنام سه شهید 20 ساله، دو شهید 22 ساله، یک شهید 23 ساله، یک شهید 24 ساله و یک شهید 27 ساله هستند.

طبق اذعان وی، این شهدای گمنام در عملیات های مختلف شرکت کرده و به شهادت رسیده اند که می توان عملیات های کربلای یک، خیبر، کربلای چهار، کربلای 6


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمیم خوش «7 شهید گمنام» آبیک را معطر کرد

شمیم خوش «7 شهید گمنام» آبیک را معطر کرد