مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 08:252023-12-11سياسي

جشنواره های ملی در سیستان و بلوچستان برگزار می شود


جشنواره ملی انیمیشن، جشنواره سراسری و بین المللی میراث فرهنگی و اجلاسیه دانشگاه های کشور به زودی در این استان برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، محمد کرمی در جلسه شورای اداری اظهار کرد: مسئله اصلی استان بحث تامین آب است که خوشبختانه در این زمینه فعالیت های خوبی از قبیل، حفر چاهک ها، انتقال آب از دریا و.

انجام شده است.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: باید تلاش کنیم؛ هرچه سریعتر آب استخراج شده با احداث آب شیرین کن ها به مدار مصرفی وارد شود.

استاندار سیستان و بلوچستان در ادامه با بیان اینکه در آستانه سفر رییس جمهور به استان هستیم، تصریح کرد: مدیران دستگاه های اجرایی تلاش کنند؛ فعالیت های انجام شده سفر پیشین ریاست جمهوری تا کنون را به صورت کامل و جامع گزارش دهند.

محمد کرمی ادامه داد: مبنای تمامی فعالیت های انسان باید بر اساس خدمت به مردم باشد و خودمان را در محضر خداوند حاضر بدانیم.

رییس شورای اداری استان تصریح کرد: چندین رویداد خاص در هفته های آینده در استان برگزار خواهد شد که از جمله آنها، اجلاسیه روسای دانشگاه ها در استان است که بایستی تمامی دستگاه های اجرایی در این زمینه همراهی لازم را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره های ملی در سیستان و بلوچستان برگزار می شود

جشنواره های ملی در سیستان و بلوچستان برگزار می شود