مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 17:152023-11-25اقتصادي

90 درصد زمین مورد نیاز مسکن ملی در اردبیل تامین شده است


مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: 90 درصد زمین مورد نیاز برای ساخت مسکن ملی در استان اردبیل تامین شده است و انتظار می رود 10 درصد زمین باقی مانده تا آخر ماه جاری تعیین تکلیف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، محبوب حیدری بعدازظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه 90 درصد زمین مورد نیاز برای ساخت مسکن ملی در استان اردبیل تامین شده است، اظهار کرد: : انتظار می رود 10 درصد زمین باقی مانده تا آخر ماه جاری تعیین تکلیف شود و بدین طریق روند ساخت مسکن ملی برای 3 هزار نفر دیگر نیز کلید بخورد.

وی افزود: 119 هزار نفر متقاضی طرح مسکن ملی در استان اردبیل در سامانه این طرح ثبت نام کرده بودند که پس از بررسی این تعداد، 41 هزار نفر حائز دریافت مسکن ملی شد.

وی افزود: از این 41 هزار نفر حائز شرایط، 28 هزار و 793 نفر وجه 40 میلیون و بالاتر را پرداخت کردند که ار این تعداد 23 هزار 926 نفر از مرکز استان و مابقی نیز از شهرستان ها است .

ساخت شهرک 15 هزار واحدی شهید سلیمانی در اردبیل مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با اشاره به ساخت شهرک 15 هزار واحدی شهید سلیمانی در اردبیل، تاکید کرد: مسکن ملی در بهترین زمین ها از نظر موقعیت مکانی و استراتژی جانمایی شده که یکی از این مکان ها مربوط به شهرک در حال احداث سلیمانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 درصد زمین مورد نیاز مسکن ملی در اردبیل تامین شده است

90 درصد زمین مورد نیاز مسکن ملی در اردبیل تامین شده است