مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 17:052023-12-13فرهنگي

حساسیت به خبر جعلی مسئولیت اجتماعی شهروندان است


مدیر مرکز سواد فضای مجازی سراج گفت: از منظر مسئولیت اجتماعی باید به نسبت به مسئله خبر جعلی حساسیت داشته باشیم و فارغ از نگاه نقادانه مسئولیت اجتماعی شهروندان محل توجه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، نشست خبری چهارمین رویداد سواد ملی فضای مجازی اخبار جعلی در پساحقیقت و آغاز پویش ملی مواجهه با خبر جعلی با حضور صالح اصغری مدیر مرکز سواد فضای مجازی سراج در معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

صالح اصغری مدیر مرکز سواد فضای مجازی سراج گفت: اخبار جعلی در عصر پسا حقیقت عنوان چهارمین رویداد از سری رویدادهای ملی و سالانه سواد فضای مجازی است و هدف رویداد جاری این است که بتواند چارچوبی مناسب در خصوص شناخت رخدادهای اجتماعی رسانه ای مبتنی بر خبر جعلی ترسیم کند به گونه ای که بتوانیم با توجهی به پیچیدگی مسائل اجتماعی و پرهیز از تقلیل گرایی نقش رسانه و فضای مجازی در آن را مورد بررسی قرار دهیم.

مرکز سواد فضای مجازی سازمان سراج مبتنی بر رویکرد ملی جریان سازی محتوایی را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: این رویداد در سه حوزه موضوع محتوا و قالب برگزاری رویدادی نو در حوزه توانمند سازی کنشگران اجتماعی است که شاید بتوان گفت برخی از جنبه های آن برای اولین بار در کشور مورد بررسی قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حساسیت به خبر جعلی مسئولیت اجتماعی شهروندان است

حساسیت به خبر جعلی مسئولیت اجتماعی شهروندان است