مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 18:002023-12-11اقتصادي

واریز 386 میلیارد تومان سرانه به حساب مدارس فارس


مدیرکل آموزش و پرورش فارس از واریز بیش از 386 میلیارد تومان سرانه به حساب مدارس این استان از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرکل آموزش و پرورش فارس از واریز بیش از 386 میلیارد تومان سرانه به حساب مدارس این استان از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون خبر داد.

محمدخلیل عسکری امروز، 20 آذرماه در یکصد و شصت و دومین جلسه شورای آموزش و پرورش استان فارس، با اشاره به مصوبات جلسه گذشته این شورا، اظهار کرد: جلسه ای در خصوص ایده های خلاقانه در خصوص کنکور و کسب رتبه های برتر با حضور عوامل موثر برگزار و تصمیماتی نیز اتخاذ شد.

وی افزود: واریز سرانه به حساب مدارس که از سال 1392 قطع شده بود در دولت مردمی سیزدهم احیا شد و در طول بیش از دو سال که از عمر این دولت می گذرد تاکنون بیش از 386 میلیارد تومان سرانه به حساب مدارس فارس واریز شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس تصریح کرد: در راستای فراهم ساختن زمینه بهره مندی بیشتر افراد محلات از فضاهای ورزشی مدارس، توافقنامه همکاری با اداره کل ورزش و جوانان استان منعقد کرده ایم.

عسکری در ادامه با اشاره به طرح های مختلف در آموزش و پرورش فارس اظهار کرد: در راستای تحقق طرح دانش آموز محوری در روزهای دوشنبه هر هفته جلساتی با دانش آموزان برگزار و تصمیماتی بر اساس مطالبات دانش آموزان اتخاذ کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واریز 386 میلیارد تومان سرانه به حساب مدارس فارس

واریز 386 میلیارد تومان سرانه به حساب مدارس فارس