مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 13:252023-11-24سياسي

تولیدکنندگان در تولید و عرضه کالای مطلوب رقابت کنند


امام جمعه رشت با تاکید بر اینکه تولیدکنندگان باید در تولید و عرضه کالای مطلوب رقابت کنند، گفت: حمایت از کالای ایران توسط ملت ایران صورت می گیرد اما تولیدکنندگان نیز باید در ارائه خدمات مطلوب تر رقابت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول فلاحتی امام جمعه رشت در آیین خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رشت در مصلی این شهر با گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: پنجم آذر روز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان پیرجماران است و به عنوان درخت تناور و یادگار امام خمینی (ره) این شجره طیبه، خدمات بسیاری به ایران اسلامی داشته اند.

  وی بسیج را افتخار ایران اسلامی دانست که جبهه مقاومت از آن الگو گرفته است، گفت: 11 آذر به نقلی روز شهادت حضرت زهرا (س) است، حضرت زهرا تنها بانویی هستند که اگر مرد بودند پیامبر بوده و این حضرت الگوی همه انسان ها در همه عرصه هاست و مایه افتخار تمام بشریت است.

  امام جمعه رشت با اشاره به سالروز شهادت شهید محسن فخری زاده در هفته پیش رو بیان کرد: این شهید والامقام یکی از 500‪ چهره برتر علمی دنیا بوده و او پدر برنامه هسته ای ایران بود که دشمن او و خدمات خالصانه او را نشانه گرفت و این دانشمند بزرگ را به شهادت رساند وی با تاکید به روز نوآوری و فناوری برای ایران_ساخت در هفته پیش رو افزود: جمهوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولیدکنندگان در تولید و عرضه کالای مطلوب رقابت کنند

تولیدکنندگان در تولید و عرضه کالای مطلوب رقابت کنند