مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 18:102023-12-19اجتماعي

برگزاری بخش علمی جشنواره قصه گویی، روزهای 16 و 17 دی در کرمانشاه


بخش علمی بیست وپنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طی روزهای 16 و 17 دی 1402 در کرمانشاه برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، سعیده عزیزیان سرپرست اداره کل آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اعلام کرد: بخش علمی بیست وپنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طی روزهای 16 و 17 دی 1402 در کرمانشاه برگزار می شود.

  سعیده عزیزیان در زمینه اهمیت ترویج فرهنگ قصه گویی در جامعه گفت: ترویج فرهنگ قصه گویی یکی از مؤثرترین راه ها در راستای تحکیم بنیان خانواده و نیز انتقال مفاهیم تربیتی به کودکان است.

سرپرست اداره کل آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همچنین به بهانه پایان ویژه برنامه های پانزدهمین دوره هفته پژوهش در کانون در این زمینه افزود: اگر ما دانش و تولید دانش را به عنوان یک شبکه ارتباطی در علوم انسانی بدانیم می توان گفت تولید علم و تبادل دانش و بهره گیری از پژوهش ها می تواند به نشر ایده ها و افکار و به ایجاد فهم مشترک کمک کند.

وی درباره تألیف کتاب های پژوهشی و نظری مرتبط به امر قصه گویی در سال های اخیر نیز یادآور شد: در بخش جستار تاکنون دو شماره به چاپ رسیده که امسال نیز سومین کتاب به نام قصه جو 3 چاپ خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری بخش علمی جشنواره قصه گویی، روزهای 16 و 17 دی در کرمانشاه

برگزاری بخش علمی جشنواره قصه گویی، روزهای 16 و 17 دی در کرمانشاه