مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 16:352023-12-03اقتصادي

ضرورت رشد و توسعه شبکه فناوری و نوآوری در مازندران


مدیر کل اقتصادی استانداری مازندران با تاکید بر اینکه باید شبکه فناوری و نواوری استان هر چه زودتر بالغ شود، گفت: باید واحدها به یکدیگر خدمات دهنده تا بهره وری در حوزه شبکه پژوهش شکل بگیرد.

- ایسنا/مازندران مدیر کل اقتصادی استانداری مازندران با تاکید بر اینکه باید شبکه فناوری و نواوری استان هر چه زودتر بالغ شود، گفت: باید واحدها به یکدیگر خدمات دهنده تا بهره وری در حوزه شبکه پژوهش شکل بگیرد.

سید عباس حسینی امروز، 12 آذرماه در هشتمین نمایشگاه فن بازار و دستاوردهای شرکت های فن آور و دانش بنیان که به میزبانی دانشگاه پیام نور مازندران برپا شد، در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: این نمایشگاه به مناسبت هفته پژوهش برگزار شد اتفاق خوب و منحصر بفردی است و شاهد حضور شرکت ها و دستگاه های اجرایی هستیم که رتبه های خوبی را در فناوری، پژوهش و بهره وری به دست آوردند.

وی با اشاره به اینکه برپایی چنین نمایشگاه هایی موجب پویایی و توسعه علمی در بخش های مختلف می شود، افزود: با وجود اینکه دانشگاه های مازندران مانند نوشیروانی، دانشگاه مازندران و سایر دانشگاه های استان در بخش های علمی و فناوری خوش درخشیدند لازم است متولیان امر پژوهش پیگیری های لازم را در جهت بهره وری از ظرفیت های استان داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت رشد و توسعه شبکه فناوری و نوآوری در مازندران

ضرورت رشد و توسعه شبکه فناوری و نوآوری در مازندران