مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 12:502023-12-14سياسي

روحانیون و مبلغین، طرح مهدوی «قرار دوازدهم» ترویج دهند


مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان هرمزگان گفت: «قرار دوازدهم» یکی از طرح های مهم سازمان در جهت فرهنگ مهدویت و آمادگی جهت حضور صاحب الزمان (عج) تعریف شده است که روحانیون مبلغین با تشریح و ترویج آن می توانند یاریگر این طرح باشند.

- ایسنا/هرمزگان مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان هرمزگان گفت: قرار دوازدهم یکی از طرح های مهم سازمان در جهت فرهنگ مهدویت و آمادگی جهت حضور صاحب الزمان (عج) تعریف شده است که روحانیون مبلغین با تشریح و ترویج آن می توانند یاریگر این طرح باشند.

حجت الاسلام سید عباس مسعودی، امروز (بیست و سوم آذرماه)، در نشست هم اندیشی با مبلغان اعزامی از قم، اظهار کرد: نتیجه بی توجهی به فرهنگ دینی را به وضوح در خیابان می بینیم، اما همین جوانان در محرم به واسطه فرهنگ عاشورا، با انرژی و توان در میدان حضور می یابند.

وی افزود: روحانی اگر در مسجد مستقر باشد ارتباط صمیمی شکل می گیرد، نوجوانان روح پاکی جهت دریافت مفاهیم متعالی دارد و حرف زدن با نوجوانان و ارتباط گیری می توان خواسته های آنان را شنید و در دنیای ارتباطی مدرن، این ارتباط نورانی را در جهت تبلیغ ادامه داد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه ادامه داد: یکی از طرح های مهم سازمان، قرار دوازدهم است که در جهت فرهنگ مهدویت و آمادگی جهت حضور صاحب الزمان (عج) چند سال است که انجام می شود و ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانیون و مبلغین، طرح مهدوی «قرار دوازدهم» ترویج دهند

روحانیون و مبلغین، طرح مهدوی «قرار دوازدهم» ترویج دهند