مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 22:152023-12-20اقتصادي

کاهش نیروی کار ماهر/ مهارت افزایی نیاز امروز جامعه است


معاون پارلمانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه باید به سمت مهارت محوری حرکت کنیم، گفت: با کاهش نیروی کار ماهر مواجه بوده و مهارت افزایی امروزه یکی از نیازهای اساسی جامعه است.

- معاون پارلمانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مطرح کرد کاهش نیروی کار ماهر/ مهارت افزایی نیاز امروز جامعه است ایسنا/مازندران معاون پارلمانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه باید به سمت مهارت محوری حرکت کنیم، گفت: با کاهش نیروی کار ماهر مواجه بوده و مهارت افزایی امروزه یکی از نیازهای اساسی جامعه است.

صحبت الله رحمانی در نخستین رویداد مردمی اشتغال که در بابل برگزار شد با اشاره به اینکه نرخ بیکاری در مازندران کاهش دو درصدی داشته است، اظهار کرد: نرخ بیکاری نیز در مازندران از 7 درصد به 5 درصد رسید.

وی با اشاره به نقش ارزنده مازندران در توسعه وتعالی کشور تصریح کرد: تلاش مستمر برای کاهش نرخ بیکاری در مازندران امری ضروریست.

معاون پارلمانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تنوع کاری در مازندران خبر داد و یادآور شد: با وجود یک پنجم جمعیت مازندران در بابل و موقعیت ارزشمند این شهرستان انتظار داریم شاهد کاهش بیشتر نرخ بیکاری باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش نیروی کار ماهر/ مهارت افزایی نیاز امروز جامعه است

کاهش نیروی کار ماهر/ مهارت افزایی نیاز امروز جامعه است