مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 14:352023-12-19اجتماعي

خیران مدرسه ساز بلندترین گام را برای ایرانی آبادتر برداشته اند


خیران مدرسه ساز بلندترین گام را برای ایرانی آبادتر و پر فروغتر در زمینه های مختلف برداشته اند و عمل خیر آنان همواره ماندگار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، مخلص الائمه ظهر امروز در  ظهر امروز آیین تجلیل از نیک اندیش مدرسه ساز  ابراهیم عسگریان دماوندی در سالن ورزشی امام خمینی ( ره) ساوه  گفت: دانش آموزان ساوجی در قدرشناسی پیشتاز هستند و این تجمع نشان از حضور قدردانی از خیر مدرسه ساز دارد.

مخلص الائمه افزود: کارآفرینی و نیک اندیشی از دیگر ویژگی های این خیر مدرسه ساز است که توانسته  محبوبیت ایجاد کند.

وی بیان کرد: شهرستان ساوه مهد فرهنگ، صنعت و فخر آفرینی است که این سه ویژگی در وجود ایشان جمع است و توانسته هم باعث بالندگی اقتصادی و نیز ارتقای فضای آموزشی در تمامی مقاطع شود.

استاندار مرکزی خاطر نشان کرد: توسعه و رشد اقتصادی ایران اسلامی با دستان پر توان صنعتگران و کارآفرینان میسر است و این مهم به وضوح در ایران اسلامی مشهود است.

وی بیان کرد: خیران مدرسه ساز بلندترین گام را برای ایرانی آبادتر و پر فروغتر در زمینه های مختلف برداشته اند و عمل خیر آنان همواره ماندگار است.

​  مدیرکل نوسازی استان مرکزی نیز گفت: بیش از یک چهارم مشاهیر کشور در این استان زیسته اند و اکنون مایه مباهات ایران و ایرانی به شمار می روند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیران مدرسه ساز بلندترین گام را برای ایرانی آبادتر برداشته اند

خیران مدرسه ساز بلندترین گام را برای ایرانی آبادتر برداشته اند