مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 13:252023-11-28فرهنگي

مراسم وداع با پیکر مرحومه معصومی در رشت برگزار شد+عکس


مراسم وداع با پیکر مرحومه «پروانه معصومی» با حضور مردم هنردوست گیلان، خانوده مرجومه، هنرمندان و استاندار گیلان در رشت برگزار و برای تدفین راهی آرامگاه خانوادگی ایشان در امامزاده ابوطالب تهران شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، مراسم وداع با پیکر بانوی هنرمند گیلانی مرحومه پروانه معصومی با حضور هنرمندان گیلانی و مردم هنردوست گیلان در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت برگزار شد.

 زنجیره ارتباط مادرم با گیلان و ایران را محکم خواهم کرد در ابتدای این مراسم نیما معصومی فرزنده مرحومه با اشاره به اینکه مادر پس از فیلم غریبه و مه بهرام بیضایی گیلان را برای زندگی برگزید، اظهار کرد: مادر هم عاشق طبیعت گیلان، هم زندگی در روستا و هم دوستدار مردم صمیمی و خونگرم این خطه بود.

وی با تأکید بر اینکه پروانه معصومی واقعا به مردم گیلان عشق می ورزید، بیان کرد:  خاضعانه و متواضعانه قدردان همه دوستداران مرحومه پروانه معصومی هستم و زنجیره ارتباط مادرم با گیلان و ایران را محکم خواهم کرد.

فرزند مرحومه معصومی از حضور مردم گیلان در هوای بارانی در مراسم وداع با پیکر مادرش تشکر کرد و گفت: عشق مادرم به مردم به خصوص مردم گیلان امروز با حضور پرشور مردم در مراسم بدرقه پیکرش تجلی پیدا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم وداع با پیکر مرحومه معصومی در رشت برگزار شد+عکس

مراسم وداع با پیکر مرحومه معصومی در رشت برگزار شد+عکس