مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 12:052023-11-27سياسي

نخبگان جهان اسلام باید از روح جهادی و فعال در مواجهه با دشمنان برخوردار باشند


نخبگان عالم اسلام باید غرب را به خوبی بشناسند و تسلیم روح تمدن مادی غرب نشوند از روح جهادی و فعال در مواجهه با دشمنان برخوردار باشند.

- ایسنا/قم مدیرحوزه های علمیه گفت: نخبگان عالم اسلام باید غرب را به خوبی بشناسند و تسلیم روح تمدن مادی غرب نشوند از روح جهادی و فعال در مواجهه با دشمنان برخوردار باشند.

به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت الله اعرافی شامگاه دیشب در دیدار جمعی از شرکت کنندگان از کشور اندونزی در دوره آموزش های کوتاه مدت و فرصت های مطالعاتی جامعهالمصطفی، که در دفتر مدیر حوزه ها علمیه برگزار شد، با بیان این که رفت و آمد میان نخبگان دو کشور بزرگ اسلامی اندونزی و ایران در تحکیم روابط در همه ابعاد مفید و موثر خواهد بود، گفت: در نگاه ما کشور اندونزی قطب مهم و کانون بسیار موثر در اقصی نقاط جهان و جهان اسلام به شمار می رود، این کشور با جمعیت بزرگ، ظرفیت های خوبی دارد و می تواند مسیر رشد و تعالی بیشتری را طی و نقش موثری در اهداف و آرمان های مبانی اسلام ایفا کند.

مدیر حوزه های علمیه یادآور شد: بنده از مردم فهیم و دانشگاه ها و مسئولین کشور اندونزی که در حوادث اخیر غزه بصورت قهرمانانه ای حمایت خود را از مردم مظلوم غزه انجام دادند تشکر می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخبگان جهان اسلام باید از روح جهادی و فعال در مواجهه با دشمنان برخوردار باشند

نخبگان جهان اسلام باید از روح جهادی و فعال در مواجهه با دشمنان برخوردار باشند