مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 15:402023-11-27سياسي

مبارزه با تغییرات آب وهوایی به کمک طبیعت


راه حل های مبتنی بر طبیعت برای مقابله با تغییرات آب وهوایی در کشورهای سراسر آسیا در حال اجرا هستند و احیای حرا می تواند از خطوط ساحلی در برابر فرسایش و طوفان محافظت کند.

- ایسنا/خراسان رضوی راه حل های مبتنی بر طبیعت برای مقابله با تغییرات آب وهوایی در کشورهای سراسر آسیا در حال اجرا هستند و احیای حرا می تواند از خطوط ساحلی در برابر فرسایش و طوفان محافظت کند.

به نقل از ویفروم، منطقه آسیا و اقیانوسیه با تغییرات آب وهوایی غریبه نیست و فقط در چند ماه گذشته، خشکسالی، گرمای بی سابقه و طوفان های متعدد را تحمل کرده است و این موارد، دوره هوای شدید است که به گفته کارشناسان با گرم شدن سیاره بدتر می شود.

راهکارهایی که به عنوان راه حل های مبتنی بر طبیعت شناخته می شوند، بر استفاده از طبیعت و خدماتی که ارائه می دهد، برای ایجاد انعطاف پذیری در برابر بحران آب وهوا متمرکز است و انتظار می رود این نوع راه حل ها که می توانند ارزان تر و موثرتر از زیرساخت های ساخته شده باشند، در سال های آینده بسیار مهم محسوب شوند.

نتایج گزارش کنونی نشان داد که تنها در جنوب آسیا، هزینه های سازگاری با آب وهوا می تواند بین 40 تا 205 میلیارد دلار در سال طی 10 سال آینده یا حدوداً یک تا 5.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه با تغییرات آب وهوایی به کمک طبیعت

مبارزه با تغییرات آب وهوایی به کمک طبیعت