مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 20:252023-12-04ورزشي

آغاز عملیات اجرایی احداث دریاچه مصنوعی در اهر


با حضور مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی، فرماندار اهر و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، کلنگ عملیات اجرایی پروژه احداث دریاچه مصنوعی در پارک ولایت اهر به زمین نواخته شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی با حضور مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی، فرماندار اهر و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، کلنگ عملیات اجرایی پروژه احداث دریاچه مصنوعی در پارک ولایت اهر به زمین نواخته شد.

  مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی در این مراسم با اشاره به برخی خدمات و حمایت های چند ساله دولت سیزدهم به شهرداری های این استان، گفت: در سال جاری دولت در قالب طرح های حمایتی به شهرداری ها 2000 میلیارد تومانی اختصاص داده است.

مرتضی موحدنیا هم چنین از اختصاص 13 هزار و 800 تن قیر رایگان برای شهرداری های استان در جهت آسفالت ریزی معابر شهری نیز خبر داد.

شهرداری شهر اهر نیز در این مراسم، گفت: عملیات اجرایی احداث دریاچه مصنوعی پارک ولایت یکی از بزرگترین پروژه مدیریت شهری اهر در چند سال اخیر است.

محمد باقر خانی از جمله اهداف اجرایی دریاچه مصنوعی پارک ولایت را احیای تالاب (هازار چمنی)، ذخیره منابع آبی جهت آبیاری فضای سبز، ایجاد زیر ساخت گردشگری، احداث مسیر سلامت و ورزش، موضوعات پدافند غیرع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی احداث دریاچه مصنوعی در اهر

آغاز عملیات اجرایی احداث دریاچه مصنوعی در اهر