مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 17:102023-12-10سياسي

جزییات تشییع پیکر شهدای گمنام در لرستان


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان جزییات مراسم های استقبال از شهدا، شبی با شهدا و تشییع شهدا در شهرهای استان لرستان را تشریح کرد.

- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان تشریح کرد: جزییات تشییع پیکر شهدای گمنام در لرستان ایسنا/لرستان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان جزییات مراسم های استقبال از شهدا، شبی با شهدا و تشییع شهدا در شهرهای استان لرستان را تشریح کرد.

محسن رشیدی نوزدهم آذرماه در جمع خبرنگاران، ضمن تشریح جزییات مراسم تشییع شهدای گمنام در لرستان اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) مراسم تشییع پیکر سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس در شهرهای کوهنانی، سپیددشت و فیروزآباد برگزار می شود.

وی گفت: دوشنبه بیستم آذر، ساعت 15 سه شهید گمنام از طریق شهرستان بروجرد وارد لرستان می شوند و آیین استقبال از این پرستوهای مهاجر ساعت 15:30 در گلزار شهدا این شهرستان برگزار و پس از نماز مغرب و عشا در مصلی بروجرد مراسم شبی با شهدا برگزار می شود.

رشیدی افزود: روز سه شنبه از ساعت 9 تا 11 صبح در دورود، 15 تا 17 در الیگودرز و سپس مراسم شبی با شهدا بعد از نماز مغرب و عشا در ازنا برگزار و روز چهارشنبه از ساعت 9 تا 11 در بیرانشهر، 15 تا 17 در الشتر و همزمان با نماز مغرب و عشا نورآبادی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تشییع پیکر شهدای گمنام در لرستان

جزییات تشییع پیکر شهدای گمنام در لرستان