مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 18:152023-11-28سياسي

مسؤولان دادگستری به درخواست 320 نفر از مراجعان رسیدگی کردند


درخواست ها و مشکلات حقوقی و قضایی بیش از 320 نفر از مراجعان در جریان برنامه ملاقات مردمی رییس کل و معاونان قضایی دادگستری کل استان تهران مورد رسیدگی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از قوه قضاییه، جلسه ملاقات مردمی مسئولان قضایی دادگستری کل استان تهران با حضور علی القاصی رییس کل دادگستری استان تهران و جمعی از معاونان و مسئولان ارشد قضایی دادگستری کل استان تهران امروز 7 آذرماه برگزار شد.

در جریان این جلسه از دیدار مردمی، رییس کل دادگستری استان تهران و معاونان قضایی به صورت چهره به چهره با مراجعان دیدار و ضمن استماع مشکلات و در خواست های مراجعان، دستورات مقتضی را در جهت رفع مشکلات آنان صادر کردند.

درخواست اعمال ماده 477 قانون آیین دادرسی کیفری، تخفیف در مجازات، تسریع در اجرای احکام صادره و درخواست مرخصی، عفو و آزادی مشروط و پابند الکترونیکی برای زندانیان اهم درخواست های مطرح شده از سوی مراجعان در ملاقات با رییس کل و مسئولان قضایی دادگستری استان تهران بود.

مسئولان قضایی دادگستری کل استان تهران در جریان برنامه ملاقات مردمی امروز، علاوه بر مراجعان، با تعدادی از زندانیان نیز به صورت ویدئو کنفرانس دیدار و ضمن استماع مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی مددجویان دستورات لازم را در جهت رفع آن ها صادر کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤولان دادگستری به درخواست 320 نفر از مراجعان رسیدگی کردند

مسؤولان دادگستری به درخواست 320 نفر از مراجعان رسیدگی کردند