مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 14:152023-11-22اقتصادي

اجرای طرح کشاورزی قراردادی در استان اردبیل کلید خورد


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل گفت: کشاورزان استان اردبیل با ثبت نام در طرح کشاورزی قرادادی می توانند از مزایای این طرح استفاده نمایند.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل گفت: کشاورزان استان اردبیل با ثبت نام در طرح کشاورزی قرادادی می توانند از مزایای این طرح استفاده نمایند.

علی نوبخت یکم آذر در جمع تعدادی از خبرنگاران اظهار کرد: شرکت مادرتخصصی بازرگانی دولتی ایران در راستای سیاستهای حمایتی دولت و اجرای برنامه های وزارت جهاد کشاورزی، طرح کشاورزی قرادادی محصولات گندم و دانه های روغنی را آغاز کرده است.

مدیرکل غله استان در خصوص مزایای اجرای این طرح گفت:خرید محصول تولیدی از کشاورزان توسط شرکت بازرگانی دولتی ایران موجب کاهش ریسک تولید و بازار و ثبات درآمد برای کشاورزان است که سود حاصل از اجرای این طرح نیز در راستای حفظ امنیت غذایی برای مردم می باشد.

وی خاطرنشان کرد: کشاورزان استان اردبیل با ثبت نام در این طرح و اجرای کشاورزی قراردادی از 20 درصد تخفیف در حق بیمه و انجام تسویه حساب نهایی در زمان تحویل محصول سود خواهند برد.

نوبخت در خصوص هزینه کرایه حمل محصولات کشاورزی اظهار داشت: در این طرح به ازای تحویل هر تن محصول به مراکز خرید تضمینی مبلغ 150 هزار تومان به عنوان کمک هزینه کرایه حمل محصول به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح کشاورزی قراردادی در استان اردبیل کلید خورد

اجرای طرح کشاورزی قراردادی در استان اردبیل کلید خورد