مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 18:052023-12-06اقتصادي

هزینه 5 میلیاردی برای بازسازی مجموعه ورزشی علیمرادیان نهاوند


سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند گفت: در سال جاری پنج میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی و رفع مشکلات مجموعه ورزشی علیمرادیان نهاوند از سوی اداره کل ورزش استان هزینه شده است.

- ایسنا/همدان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند گفت: در سال جاری پنج میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی و رفع مشکلات مجموعه ورزشی علیمرادیان نهاوند از سوی اداره کل ورزش استان هزینه شده است.

مسعود علی بخشی در گفت وگو با ایسنا، افزود: با تخصیص این اعتبار رنگ آمیزی نرده های دورتا دور استادیوم و افزایش ارتفاع آنها به منظور جلوگیری از ورود سارقان به داخل این مجموعه، ترمیم سقف سالن چندمنظوره و سقف خانه کشتی و ترمیم موتورخانه های سالن های مجموعه علیمرادیان انجام شده است.

وی افزود: بازسازی خوابگاه این مجموعه، پیست دومیدانی، سکوها، استخر و کشت دوباره چمن مجموعه علیمرادیان در اولویت های بعدی قرار دارند.

علی بخشی تصریح کرد: باید از خانواده علیمرادیان برای واگذاری این مجموعه ورزشی به وزارت ورزش تشکر و قدردانی کنیم چرا که با این اقدام شایسته این مجموعه دارای ردیف بودجه سالانه شد که می تواند خدمت بزرگی به جامعه ورزش شهرستان باشد.

سرپرست اداره ورزش شهرستان نهاوند ادامه داد: با توجه به پتانسیل شهرستان در حوزه ورزش، توسعه زیرساخت های ورزشی و تأ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه 5 میلیاردی برای بازسازی مجموعه ورزشی علیمرادیان نهاوند

هزینه 5 میلیاردی برای بازسازی مجموعه ورزشی علیمرادیان نهاوند