مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 12:352023-12-21سياسي

شرایط تاسیس و فعالیت کودکستان


افراد خواهان راه اندازی کودکستان (مهد کودک یا مرکز پیش دبستانی) باید پیش از اخذ مجوز تاسیس و سپس مجوز فعالیت ابتدا در دوره «توسعه شایستگی های موسس» شرکت کرده و پس از اخذ گواهینامه این دوره با مراجعه به درگاه ملی مجوزها مدارک خود را بارگذاری و پس از .

- افراد خواهان راه اندازی کودکستان (مهد کودک یا مرکز پیش دبستانی) باید پیش از اخذ مجوز تاسیس و سپس مجوز فعالیت ابتدا در دوره توسعه شایستگی های موسس شرکت کرده و پس از اخذ گواهینامه این دوره با مراجعه به درگاه ملی مجوزها مدارک خود را بارگذاری و پس از طی مراحل ارزیابی پروانه تاسیس و فعالیت خود را دریافت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برای راه اندازی کودکستان اعم از مهرهای کودک و یا مراکز پیش دبستانی افراد باید دو مجوز تاسیس و فعالیت را از سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک دریافت کنند.

بر اساس آیین نامه چارچوب شایستگی ها و وظایف موسس و نیروی انسانی کودکستان ها که از سوی سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک ابلاغ شده است؛ مسئولیت حقوقی همه امور کودکستان ها (مهد کودک یا پیش دبستانی) بر عهده موسس کودکستان است و هم مجوز تاسیس و هم مجوز فعالیت به نام خود فرد موسس صادر می شود.

موسس کودکستان اعم از مهد کودک یا مرکز پیش دبستانی دارای چهار وظیفه اعم از وظیفه در قبال سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، وظیفه در قاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط تاسیس و فعالیت کودکستان

شرایط تاسیس و فعالیت کودکستان