مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 18:202023-12-05سياسي

جانشین فرمانده نیروی هوایی: خاطرات پیشکسوتان مراقبت پرواز در حال تدوین است


جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه کارکنان مراقبت پرواز با اقدام به موقع خود بارها از بروز حوادث جبران ناپذیر جلوگیری کردند، گفت: - جانشین فرمانده نیروی هوایی: خاطرات پیشکسوتان مراقبت پرواز در حال تدوین است جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه کارکنان مراقبت پرواز با اقدام به موقع خود بارها از بروز حوادث جبران ناپذیر جلوگیری کردند، گفت: به همت دفتر مطالعات و تحقیقات نهاجا، خاطرات پیشکسوتان این حوزه در حال جمع آوری و نگارش است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر سرتیپ خلبان مهدی هادیان در آیین تجلیل از پیشکسوتان و بازنشستگان مراقبت پرواز نیروی هوایی ارتش که صبح امروز (سه شنبه) برگزار شد، اظهار کرد: در مباحث اقتصادی کلان کشورها، هوانوردی یکی از مؤلفه های بسیار مهم اقتصادی به حساب می آید که تأثیر بسیار زیادی بر اقتصاد کشورهای مختلف دارد.

امیر سرتیپ هادیان ادامه داد: زمانی که از مباحث مربوط به پرواز هواپیماها صحبت می کنیم، اولین چیزی که به ذهن متبادر می شود، بحث مراقبت پرواز و کنترل ترافیک هوایی است که یکی از مؤلفه های اصلی امنیت هوانوردی است.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش افزود: شما عزیزان، کسانی هستید که خالصانه و عاشقانه و با تخصص و هوش بسیار زیاد خود باعث می شوید که امنیت پروازها در حوزه های نظامی و غیرنظا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانشین فرمانده نیروی هوایی: خاطرات پیشکسوتان مراقبت پرواز در حال تدوین است

جانشین فرمانده نیروی هوایی: خاطرات پیشکسوتان مراقبت پرواز در حال تدوین است