مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 07:252023-12-19بين الملل

تجمع صهیونیست ها برای دومین شب مقابل وزارت جنگ


تظاهرکنندگان معترض صهیونیست برای دومین شب متوالی با برپایی تظاهراتی گسترده مقابل مقر وزارت جنگ رژیم صهیونیستی خواستار اقدام فوری کابینه برای بازگرداندن اسرای اسراییلی از غزه شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر از وبگاه مصری الیوم السابع، خانواده های اسرای صهیونیست با تجمع مقابل وزارت جنگ رژیم صهیونیستی و در اعتراض به سیاست های جنگ طلبانه کابینه بنیامین نتانیاهو خواستار اقدام رژیم صهیونیستی برای آزادی اقوامشان، از طریق تبادل اسرا با مقاومت فلسطین شدند.

بر پایه این گزارش، در این تجمع گادی آیزنکوت رییس اسبق ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی که پسرش اخیراً در جنگ غزه به هلاکت رسیده بود، شرکت داشت.

پیشتر، روزنامه صهیونیستی معاریو به نقل از خانواده های اسرای صهیونیست، از برگزاری تحصن مقابل ساختمان کابینه رژیم صهیونیستی خبر داده بود.

به هلاکت رسیدن سه اسیر صهیونیست توسط ارتش این رژیم در غزه، خشم خانواده های اسرای صهیونیست را از عملکرد کابینه حاکم افزایش داده است.

سراسر سرزمین های اشغالی روزهای گذشته به ویژه عصر شنبه شاهد تظاهرات صهیونیست ها علیه کابینه و ارتش رژیم صهیونیستی بود.

در شرایطی که هرگونه تظاهرات در نزدیک مقر وزارت جنگ رژیم صهیونیستی ممنوع است، تظاهراتی نیز روز شنبه در نزدیک این نهاد نظامی برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع صهیونیست ها برای دومین شب مقابل وزارت جنگ

تجمع صهیونیست ها برای دومین شب مقابل وزارت جنگ