مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 21:252023-11-26اجتماعي

دایچا گولی و محلات لاله تبریز احیاء و ساماندهی می شود


رییس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: استخر و قنات دایچا گولی با 1500 متر مربع و با قدمت 500 ساله از ارزشمندترین منابع آبی تبریز به شمار می رود که در گذشته برای تامین آب باغات لاله و فجر استفاده می شد.

- "دایچا گولی" و محلات لاله تبریز احیاء و ساماندهی می شود ایسنا/آذربایجان شرقی رییس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: استخر و قنات دایچا گولی با 1500 متر مربع و با قدمت 500 ساله از ارزشمندترین منابع آبی تبریز به شمار می رود که در گذشته برای تامین آب باغات لاله و فجر استفاده می شد.

احد صادقی در بازدید از محلات لاله در راستای بررسی مطالبات شهروندان در خصوص ساماندهی آسفالت معابر پیرامون دایچا گلی، مسیرهای اولویت دار را بررسی کرده و از این محلات به همراه شهردار منطقه و معاونین بازدید کرد.

وی با تاکید بر اینکه مطالبات مردمی، رفاه و آسایش شهروندان در اولویت کاری مدیریت شهری قرار دارد، تاکید کرد: ساماندهی دایچا گلی در راستای حفظ چشمه های واقع در باغات لاله، امری مهم و ضروری است که اقدامات لازم در این خصوص با همکاری اهالی صورت می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: توزیع عادلانه خدمات شهری در تمامی محلات در حوزه های مختلف علی الخصوص در حوزه آسفالت یکی از تکلیف های مناطق بوده که سامان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دایچا گولی و محلات لاله تبریز احیاء و ساماندهی می شود

دایچا گولی و محلات لاله تبریز احیاء و ساماندهی می شود