مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 14:102023-11-24سياسي

دشمن به دنبال ایجاد فتنه در کشور است


جانشین فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی به پیروزی های جبهه مقاومت در علمیات طوفان الاقصی اشاره کرد و گفت: دشمنان ما از جبهه مقاومت زخم خورده و بسیار عصبانی هستند؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سردار علیرضا یوسفی، جانشین فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی، امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهرستان بیرجند، ضمن تبریک و گرامیداشت هفته بسیج و قدردانی از زحمات بسیجیان استان، گفت: مجموعه بسیج یکی از پرافتخارترین مجموعه های نظام اسلامی در طول عمر بیش از چهل و چهار ساله انقلاب اسلامی است.

وی اظهار داشت: به اذعان امامین انقلاب اسلامی، شجره طیبه بسیج توانسته در طول خدمت خود؛ خدمات بسیار زیاد و ارزنده ای را به مردم کشور ارائه کند.

سردار یوسفی افزود: در قبل از پیروزی انقلاب امام خمینی(ره) براساس مطالعات زیادی که در تاریخ داشتند به نقش مردم را در اداره کشور را به خوبی درک کرده بودند و حضور حداکثری مردم در اداره صحنه های مختلف کشور را به خوبی لمس کرده بودند؛ در شرایطی که رژیم پهلوی به مردم که رکن اساسی کشور هستند توجه نداشت.

جانشین فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) گفت: امام راحل پیروزی انقلاب اسلامی را با کمک مردم رقم زدند؛ بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد نقش مهم و اثرگذار بسیج مردم در دفاع از میهن اسلامی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن به دنبال ایجاد فتنه در کشور است

دشمن به دنبال ایجاد فتنه در کشور است