مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 12:502023-12-02سياسي

ورودی های غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان قزوین مسدود می شوند


انسداد ورودی های غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان باید به طور جدی پیگیری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، محمد مهدی اعلایی در جلسه شورای ترافیک استان قزوین که پیش از ظهر امروز در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: انسداد ورودی های غیرمجاز در محورهای مواصلاتی باید به طور جدی پیگیری شود.

وی افزود: خوشبختانه قزوین جزو استان هایی است که شاهد کاهش آمار تصادفات در آن هستیم و تلاش می کنیم تا این روال را ادامه دهیم.

استاندار قزوین تعیین ضرب العجل برای فعالیت های کاهش آمار تصادفات را امری مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: اقدامات مطرح شده باید در عرض دو ماه پیگیری شود و امیدواریم هرچه سریعتر از لحاظ اعتبارات نیز حمایت کنیم.

اعلایی اضافه کرد: نقشه راه ها و عوامل تصادفات را در اختیار داریم که اگر به آن ها توجه کنیم می توانیم از جان هموطنان صیانت کنیم.

وی جرائم رانندگی را غیر بازدارنده دانست و عنوان کرد: در فضای تصمیم گیری یک نگاه غلط به وجود آمده است که اگر جرائم بالاتر برود باعث می شود تا از انجام جرائم حادثه ساز جلوگیری شود که نیازمند همکاری مجلس و دولت برای افزایش هزینه های جرائم هستیم.

این مسوول از پرداخت روزانه 770 میلیارد تومان توسط صنعت بیمه کشور به بخش خسارات و تصادفات جاده ای خبر داد و اذعان کرد: افزایش جرائم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورودی های غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان قزوین مسدود می شوند

ورودی های غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان قزوین مسدود می شوند