مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 15:452023-12-17بين الملل

چه کسی دهان بوش را بست؟


«منتظر الزیدی» خبرنگار عراقی تلویزیون «البغدادیه» با پرتاب کفش به سمت «جورج دبلیو بوش» رییس جمهور آمریکا در نشست خبری او باعث شد اعتراض مردم عراق از جنایت های آمریکا به گوش جهان برسد.

- منتظر الزیدی خبرنگار عراقی تلویزیون البغدادیه با پرتاب کفش به سمت جورج دبلیو بوش رییس جمهور آمریکا در نشست خبری او باعث شد اعتراض مردم عراق از جنایت های آمریکا به گوش جهان برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری مهر نوشت:24 آذر سال 1387 (یکشنبه 14 دسامبر 2008) کنفرانس مطبوعاتی بین جورج بوش رییس جمهور وقت آمریکا و نوری مالکی نخست وزیر عراق در حال برگزاری بود که لنگه کفش هایی از سمت حاضران جلسه و خبرنگاران به سمت آنها شلیک شد.

اتفاق غیرمنتظره ای که رسانه های جهان را به لرزه درآورد.

منتظر الزیدی خبرنگار عراقی تلویزیون البغدادیه کفش هایش را یکی پس از دیگری به سوی جورج بوش پرتاب می کرد و می گفت: ای سگ! این هدیه ای از سوی عراقی ها به توست؛ این بوسه خداحافظی است و در حالی که کفش دوم را به طرف او نشانه می گرفت گفت: این هم از طرف بیوه زنان و فرزندان یتیمی است که در عراق کشته می شوند.

این کنفرانس تاریخی در حالی اتفاق افتاد که نیروهای نظامی آمریکا در سرا سر عراق در حال تسخیر و کشتار بودند؛ زمانی که بوش نفس های آخر ریاست جمهوری را می کشید و دوره 8 ساله او، جز برافروختن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کسی دهان بوش را بست؟

چه کسی دهان بوش را بست؟