مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 16:352023-12-13سياسي

تولید مستند «کرامت شهدای گمنام» برای اولین بار در کشور در بوشهر


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان بوشهر گفت: برای اولین بار در کشور، مستندی در مورد «کرامت شهدای گمنام» تولید می شود که مجموعه هنری ما و اسناد دفاع مقدس در کنار هم این موارد را ثبت و ضبط خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، سرهنگ علیرضا غریبی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان بوشهر ظهر امروز در نشست با خبرنگاران، اظهار داشت: استان بوشهر برای سومین سال متوالی و به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، 15 آذرماه امسال میزبان پنج شهید گمنام بود که مورد استقبال گرم مردم شهیدپرور استان قرار گرفت.

وی افزود: امسال به درخواست دانش آموزان و خانواده هایشان و با همکاری اداره کل آموزش وپرورش استان و برنامه ریزی های صورت گرفته، اکثر مدارس دخترانه و پسرانه در تمامی مقاطع، میزبان شهدای گمنام بودند و مراسم فرهنگی بسیار خوبی در مدارس اجرا شد.

سرهنگ غریبی با بیان اینکه تمامی شهرستان های استان، میزبان این شهدا بوده اند، گفت: طبق برنامه ریزی ها، هر شهرستان به مدت دو روز میزبان یک شهید گمنام است.

وی با اشاره به اینکه عنایت شهدا در رفع موانع جزو کرامات آن هاست، اضافه کرد: در کنار اتفاقات فرهنگی در مراسمات، مسائل عاطفی و بیان خاطرات جالب از وقایع و خود شهدا ما را برآن داشت تا برای اولین بار در کشور، مستندی در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید مستند «کرامت شهدای گمنام» برای اولین بار در کشور در بوشهر

تولید مستند «کرامت شهدای گمنام» برای اولین بار در کشور در بوشهر