مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 23:302023-11-27اقتصادي

رفع موانع تولید اولویت دارد


بسیاری از تولیدکنندگان شهرستان پیشوا محصولات خود را به کشورهای حوزه خلیج فارس، عراق، افغانستان، ازبکستان و ترکمنستان صادر می کنند که این مهم نقش به سزایی در تولید پایدار محصولات مختلف صنعتی و کشاورزی دارد.

- ایسنا/تهران استاندار تهران گفت: بسیاری از تولیدکنندگان شهرستان پیشوا محصولات خود را به کشورهای حوزه خلیج فارس، عراق، افغانستان، ازبکستان و ترکمنستان صادر می کنند که این مهم نقش به سزایی در تولید پایدار محصولات مختلف صنعتی و کشاورزی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا فخاری استاندار تهران عصر دوشنبه 6 آذر ماه در جلسه رفع موانع تولید شهرستان پیشوا فلسفه تشکیل این جلسات را رفع مشکلات و موانع موجود در فضای تولید دانست و با تاکید بر لزوم مثبت اندیشی در این حوزه، ابراز امیدواری کرد با همفکری و همگرایی بتواتیم گره ای از کار و مشکلات مردم باز کنیم.

وی با اشاره به لزوم حمایت از تولید گفت: همه ما در امر تولید سهیم بوده و شریک هستیم و امیدواریم بتوانیم به استقلال و عزت کشور در مقابل همه تهدیدات کمک کنیم.

استاندار تهران خاطر نشان کرد: در این بازیدها ضمن لمس مشکلات صنایع و هر چه بیشتر دیده شدن صنعتگران و افزایش حضور مسئولان در جمع کارگران و تولیدکنندگان، زمینه ایجاد روحیه امید آفرینی به سنگربانان اقتصادی فراهم شود و مسائل از نزد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع موانع تولید اولویت دارد

رفع موانع تولید اولویت دارد