مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 13:202023-12-05سياسي

افزایش سطح سواد سلامت دانشجویان در دانشگاه ها ضروری است


مدیر کل دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی سازمان امور دانشجویان گفت: برای افزایش سواد سلامت، دانشگاه ها باید در قالب برنامه های جذاب، مفاهیم سواد سلامت را به دانشجویان انتقال دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از سازمان امور دانشجویان، جشن بزرگ همدلی به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو توسط دبیرخانه دومین جشنواره بین المللی سلامت دانشجویان و به میزبانی پردیس مرکزی دانشگاه تهران برگزار شد.

در این مراسم ابراهیم نعیمی مدیر کل دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی سازمان امور دانشجویان گفت: وقتی سخن از دانشجو می کنیم ممکن است تعابیر مختلفی از آن در اذهان به وجود آید به نظر بنده دانشجو به معنی جوان پر از امید، انگیزه، هدفمندی، حرکت رو به جلو، رشد و آینده کشور است.

وی ادامه داد: دانشجویان عناصر سازنده کشور هستند که بعد از دوره تحصیل قرار است در جایگاه های مختلف منشاء خدمات به خود، خانواده و جامعه باشند.

مدیر کل دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی سازمان امور دانشجویان اظهار کرد: دانشگاه باغستان بزرگی است که دانشجویان به عنوان گل های معطر در این باغستان توسط اساتید که باغبان های این باغستان هستند، پرورش می یابند و ما به عنوان متولی سلامت جسمانی و سلامت اجتماعی و روانی مجموعه دانشجویان در سازمان امور دانشجویان کشور، تلاش دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سطح سواد سلامت دانشجویان در دانشگاه ها ضروری است

افزایش سطح سواد سلامت دانشجویان در دانشگاه ها ضروری است