مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 19:102023-12-05دانش

ضرورت تجهیز آزمایشگاه ها و کارگاه های آذربایجان غربی به تکنولوژی های روز


ضروری است آزمایشگاه ها و کارگاه های دانشگاهی استان به تکنولوژی های روز مجهز شود.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس دانشگاه ارومیه گفت: ضروری است آزمایشگاه ها و کارگاه های دانشگاهی استان به تکنولوژی های روز مجهز شود.

احمد علیجانپور 14 آذرماه در مراسم تجلیل از پژوهشگران و فناوران استان که در سالن آرتمیای دانشگاه ارومیه برگزار شد، با بیان اینکه امروزه نیازهایی که صنایع دارند فراتر از تجهیزاتی است که در آزمایشگاه های ما وجود دارد، گفت: ما به علم و فن روز آشناییم اما در تجهیزات کمی عقب هستیم اگرچه سال گذشته برخی تجهیزات آزمایشگاهی خریداری شد اما این تعداد کافی نیست.

وی ادامه داد: از نیازهای اصلی استان تخصیص اعتبار خاصی برای تجهیز آزمایشگاه ها و کارگاه های استان به تکنولوژی های روز است.

علیجانپور یاد آور شد: از سال گذشته با هدف احصا مشکلات صنعت و جامعه و ارائه راه حل برای حل مشکلات، جلسات متعددی برگزار شد که در تمام دانشگاه ها این موضوع به جد پیگیری شد و تفاهم نامه هایی در دانشگاه های استان منعقد شد.

رییس دانشگاه ارومیه با اشاره به اهداف برگزاری جشنواره پژوهش افزود: ترویج فرهنگ پژوهش و نوآوری، تشویق پژوهشگران و نوآوران، تبیین وضعیت پژوهش استان، شناسایی یافته های علمی، بستر سازی برای تجاری سازی یافته های پژوهشی و ایجاد فضای تعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تجهیز آزمایشگاه ها و کارگاه های آذربایجان غربی به تکنولوژی های روز

ضرورت تجهیز آزمایشگاه ها و کارگاه های آذربایجان غربی به تکنولوژی های روز