مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 10:302023-11-29سياسي

فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر به گفتمان علمی در بین دانشجویان تبدیل شود


مدیرکل و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: جوانان در پیمودن مسیر رشد و کمال زیر سایه مکتب اهل بیت قدم بردارند و در کنار علم آموزی تهذیب نفس و خودسازی را فراموش نکنند.

- ایسنا/لرستان مدیرکل و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: جوانان در پیمودن مسیر رشد و کمال زیر سایه مکتب اهل بیت قدم بردارند و در کنار علم آموزی تهذیب نفس و خودسازی را فراموش نکنند.

حجت الاسلام یونس مهدوی نیا هشتم آذر ماه در نشست هم اندیشی دبیران شوراهای امربه معروف و نهی از منکر دانشگاه ها و مسئولان حراست دانشگاه های لرستان، اظهار کرد: جهت تقویت فرهنگ امربه معروف و نهی از منکر در دانشگاه ها باید به صورت تخصصی و با برنامه ریزی در این زمینه اقدام شود.

وی با بیان اینکه یکی از بالاترین حقوقی که باید از آن دفاع کرد حقوق انسانیت است، خاطرنشان کرد: از جمله این حقوق امربه معروف و نهی از منکر است، زیرا با اقامه این فریضتین جامعه انسانی یک جامعه شایسته و سالم خواهد بود.

مهدوی نیا افزود: آزادی به مفهومی که امروز در دنیای غرب ترویج می شود با امر به معروف و نهی از منکر تناقض دارد.

وی ادامه داد: آزادی در مفهوم غربی آن یعنی هیچ کس حق دخالت در امور دیگران را ندارد فرد در اینجا یا باید آزادی را بپذیرد ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر به گفتمان علمی در بین دانشجویان تبدیل شود

فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر به گفتمان علمی در بین دانشجویان تبدیل شود