مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 20:452023-12-03سياسي

سردار نقدی: غزه پرونده تفکر غرب را برای همیشه بست


غزه گورستان لیبرال دمکراسی شد و پرونده تفکر غرب را برای همیشه بست، همه مردم دنیا دارند دو جریان را می بینند و مقایسه می­ کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه امشب (یکشنبه، 12 آذرماه) در جمع نمازگزاران مسجد امیرالمؤمنین (ع) شهرک شهید محلاتی، گفت: عملیات طوفان الاقصی بادستاوردهای پیروزمندانه بی نظیر یک شاهکار نظامی بزرگ و بی بدیل بود و در تاریخ عملیات انقلابی جاودان خواهد ماند، اما دستاوردهای مقاومت بعد از این عملیات صدها برابر بزرگتر از دستاوردهای خود عملیات است.

وی افزود: صبر و استقامت و صلابت مردمی مظلوم اما عزیز و مقتدر که ده ها سال است در اسارت دشمن در منطقه ای محاصره شده و یک زندان روباز زندگی می کنند در مواجهه با بزرگترین قدرت های نظامی جهان دنیا را تغییر داد.

سردار نقدی بیان کرد: نورافشانی خون پاک کودکان معصوم شهید چشم بشریت را بر حقایق باز کرده است و زلزله شهادت نوزادان شهیدی که فقط درفاصله چند ساعت از ولادتشان در خون تپیدند دنیای غرق در لذت های شوم مادی را از خواب بیدار کرده است، کودکانی که از خون پاکشان عطر ظهور منجی را می شود استشمام کرد.

وی اظهار کرد: جامعه بشری که پس از شکست سوسیالیسم مدعی اداره عادلانه جهان و به بن بست رسیدن لیبرالیسم مدعی تحقق رفاه و آزاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار نقدی: غزه پرونده تفکر غرب را برای همیشه بست

سردار نقدی: غزه پرونده تفکر غرب را برای همیشه بست