مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 14:302023-11-26اقتصادي

کام صاحبان زمین های طرح ولایت دهدشت پس از 30 سال همچنان تلخ


بعد از تعیین تکلیف زمین های بسیجیان بعد از 30 سال و اجازه ساخت آن ها، اکنون عدم همکاری دستگاه های خدمات رسان باعث گلایه های فراوان متقاضیان این زمین ها شده است.

- خبرگزاری فارس کهگیلویه_ سیده مریم پیروزان، در دهه 70 مقوله تفکیک و تحویل حدود 1100 قطعه زمین در قالب 36 هکتار در دستور کار مسؤولان وقت قرار گرفت و در سال 1380 امور اجرایی این طرح به بنیاد تعاون بسیج و موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج واگذار شد.

 عدم قرارگیری این زمین ها در طرح تفصیلی شهر دهدشت باعث شد قریب به سه دهه این زمین ها بلاتکیف بمانند.

نهایتا بعد از کش و قوس های فراوان و گذشت قریب به 30 سال، در آذرماه 1400 الحاق این زمین ها به بافت شهرک های ولایت و ایثارگران دهدشت مورد تصویب شورای عالی وزارت مسکن و شهرسازی قرار گرفت و در آیین رونمایی از دستاوردهای بنیاد تعاون بسیج با حضور سردار سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین آغاز واگذاری این زمین ها اعلام گردید.

با امضای استاندار کهگیلویه وبویراحمد طرح جامع شهری دهدشت به شهرداری ابلاغ و مجوز ساخت 1100 قطعه زمین برای بسیجیان این منطقه صادر شد.

در همین راستا خبر خوش برای ساخت منازل مسکونی در زمین های ولایت و بسیجیان موجی از امید را در دل مالکان این زمین ها روشن کرد و خوشحال از این که بار سنگین اجاره بها از دوش آن برداشته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کام صاحبان زمین های طرح ولایت دهدشت پس از 30 سال همچنان تلخ

کام صاحبان زمین های طرح ولایت دهدشت پس از 30 سال همچنان تلخ