مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 11:352023-12-18سياسي

پوستر نخستین سمینار بین المللی گردشگری سلامت اردبیل منتشر شد


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل با اعلام خبر انتشار پوستر نخستین سمینار بین المللی گردشگری سلامت از برگزاری این سمینار در 5 دی ماه خبر داد.

- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل: پوستر نخستین سمینار بین المللی گردشگری سلامت اردبیل منتشر شد ایسنا/اردبیل مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل با اعلام خبر انتشار پوستر نخستین سمینار بین المللی گردشگری سلامت از برگزاری این سمینار در 5 دی ماه خبر داد.

به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب ضمن اعلام انتشار پوستر نخستین سمینار بین المللی گردشگری سلامت، گفت: این سمینار 5 دی ماه 1402 در محل دانشگاه محقق اردبیلی و با حضور میهمانان خارجی و داخلی برگزار می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل افزود: آب های گرم معدنی استان اردبیل محوریت اصلی نخستین سمینار بین المللی گردشگری سلامت است و برگزاری این سمینار می تواند به رونق گردشگری سلامت در استان و کشور منجر شود.

وی بیان کرد: در این سمینار شرکت کنندگان خارجی و داخلی به ارائه آخرین مطالعات و یافته های خود درمورد گردشگری سلامت و آب های گرم معدنی خواهند پرداخت و تلاش می کنیم با حضور خبرنگاران و تورگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوستر نخستین سمینار بین المللی گردشگری سلامت اردبیل منتشر شد

پوستر نخستین سمینار بین المللی گردشگری سلامت اردبیل منتشر شد