مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 22:352023-12-06اقتصادي

تحقق صد درصدی برنامه های تحولی اداره کل بازرسی وزارت کار در 6 ماهه نخست امسال


مدیرکل بازرسی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برنامه های تحولی اداره کل بازرسی کار در 6 ماهه نخست امسال 100 درصد محقق شده است.

- ایسنا/مازندران مدیرکل بازرسی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برنامه های تحولی اداره کل بازرسی کار در 6 ماهه نخست امسال 100 درصد محقق شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمدرضا پرنده امروز 15 آذر در بازدید از شرکت فولاد ماشین نکا با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران به مقاوله نامه ایمنی و بهداشت شغلی شماره 155 سازمان بین المللی کار پیوسته است، اظهار کرد: فرایند الحاق جمهوری اسلامی ایران به این مقاوله نامه پس از طی گام های قانونی و با حمایت شرکای اجتماعی به سرانجام رسیده است.

وی با اعلام اینکه کلیه شاغلین در تمام دستگاه ها و بنگاه های اقتصادی مشمول مقررات ایمنی و بهداشت شغلی هستند، تصریح کرد: چشم انداز جمهوری اسلامی ایران برای اجرای این مقاوله نامه ما را به این سمت سوق می دهد که با وظایفی که برای کلیه وزارتخانه ها، سازمان ها و بنگاه های اقتصادی پیش بینی شده است که تمام فرآیند ایمنی و بهداشت شغلی رعایت شود.

مدیرکل بازرسی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه وظایف دستگاه هایی مانند صداو وسیما (اطلاع رسانی و توسعه فرهنگ ایمنی)، وزارت علوم (برنامه ریزی جذب دانشجویان در رشته های ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق صد درصدی برنامه های تحولی اداره کل بازرسی وزارت کار در 6 ماهه نخست امسال

تحقق صد درصدی برنامه های تحولی اداره کل بازرسی وزارت کار در 6 ماهه نخست امسال