مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 00:402023-12-15بين الملل

واکنش عجیب کاخ سفید به حملات صهیونیست ها به خبرنگاران


یک مقام ارشد کاخ سفید مدعی شد «نشانه هایی از اینکه اسراییل عامدانه در پی خبرنگارانی است که جنگ غزه را پوشش می دهند، وجود ندارد».

- یک مقام ارشد کاخ سفید مدعی شد نشانه هایی از اینکه اسراییل عامدانه در پی خبرنگارانی است که جنگ غزه را پوشش می دهند، وجود ندارد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رژیم صهیونیستی در ادامه جنایات جنگی خود علیه مردم فلسطین و همچنین هدف قرار دادن خبرنگارانی که این اقدامات آن ها را به تصویر می کشند، روز جمعه سامر ابودقه تصویربردار الجزیره را به شهادت رساند و وائل الدحدوح خبرنگار این شبکه را مجروح کرد.

پیش از این، سازمان های دیده بان حقوق بشر و عفو بین الملل در گزارش هایی، 2 حمله رژیم صهیونیستی علیه محل استقرار خبرنگاران در جنوب لبنان را عامدانه و جنایتی جنگی دانستند.

با این حال، جان کربی سخنگوی شورای امنیت در کنفرانس خبری بامداد شنبه خود، سعی کرد رژیم صهیونیستی را از این اقدام مبرا کند.

او مدعی شد: ما هنوز نشانه هایی مبنی بر اینکه اسراییلی ها به صورت عامدانه در پی خبرنگارانی هستند که این جنگ را پوشش می دهند، نداریم .

این مقام کاخ سفید در ادامه مدعی شد: ما به صورت روزانه با اسراییلی ها در تماس هستیم و از آن ها می خواهیم غیرنظامیان از جمله خبرنگاران را هدف قرار ندهند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش عجیب کاخ سفید به حملات صهیونیست ها به خبرنگاران

واکنش عجیب کاخ سفید به حملات صهیونیست ها به خبرنگاران