مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 13:252023-12-01سياسي

امام جمعه اصلاندوز: ملت ایران خط بطلانی بر اندیشه های باطل دشمنان خواهند کشید


مردم بصیر و انقلابی ایران مانند همیشه با حضور پرشور خود در انتخابات مجلس خط بطلانی بر اندیشه های باطل دشمنان خواهند کشید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام محمد جعفرزاده، امام جمعه شهرستان اصلاندوز در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن گرامی داشت روز مجلس به تبیین ویژگی های مجلسی در تراز انقلاب اسلامی پرداخت و اظهار کرد: امروز تمام امید و تلاش دشمنان بر این است که مردم را نسبت به حساس ترین مرکز تصمیم گیری کشور نا امید کنند و مشارکت مردم در انتخابات را با ایجاد یاس و سیاه نمایی پایین بیاورند.

وی افزود: اما مردم بصیر و انقلابی ایران مانند همیشه خط بطلانی بر اندیشه های باطل دشمنان خواهند کشید و نمایندگانی در تراز انقلاب اسلامی و با شاخص های تعهد، کارآمدی، علم، دلسوزی، ولایت مداری، مردم داری، انقلابی گری و تخصص را راهی مجلس خواهند کرد.

افکار عمومی غرب از جنایات رژیم صهیونیستی خشمگین هستند امام جمعه شهرستان اصلاندوز با ارائه تحلیلی از پیامدهای جنگ غزه برای اروپا تصریح کرد: در جنگ غزه که صهیونیست ها از زمین، هوا و دریا این باریکه تحت محاصره را به شدت بمباران کرده و بیش از 20 هزار نفر انسان بی گناه به ویژه کودکان را به قتل رسانده و زیرساخت های بهداشتی آن را نابود و محاصره تمام عیاری علیه غیرنظامیان اعمال کرده اند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اصلاندوز: ملت ایران خط بطلانی بر اندیشه های باطل دشمنان خواهند کشید

امام جمعه اصلاندوز: ملت ایران خط بطلانی بر اندیشه های باطل دشمنان خواهند کشید