مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 15:112023-12-19سياسي

سردار ذوالقدر: بیش از 6 هزار سری جهیزیه به زوج های استان تهران اهدا شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران در مراسم اهدای 400 سری کمک جهیزیه به زوج های نیازمند استان تهران که ظهر امروز در جوار حرم حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد، اظهار کرد: امروز پنجمین مرحله اهدای جهیزیه به نوعروسان توسط سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران با اهدای 400 سری جهیزیه برگزار شد که هر سری جهیزیه شامل 11 قلم کالای اساسی زندگی به ارزش 50 میلیون تومان است.

وی گفت: از ابتدای کرونا تا کنون در کل 6 هزار و 200 سری جهیزیه به زوج های جوان در شهرستان های استان تهران اهدا شده و بیش از یک میلیون و 700 هزار بسته معیشتی بین خانواده های کم بضاعت توزیع شده است.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران ادامه داد: 2 هزار و یک صد پایگاه مقاومت در سطح استان تهران به مناسبت شب یلدا، بسته های معیشتی بین خانواده های کم برخوردار توزیع خواهند کرد.

سردار ذوالقدر به بخشی از اقدامات سپاه استان تهران از ابتدای کرونا تاکنون اشاره کرد و افزود: احداث 200 خانه مسکونی برای مددجویان کمیته امداد، طبخ و توزیع 8 میلیون و 290 هزار پرس غذای گرم و قربانی کردن 15 هزار راس گوسفند از جمله کمک های مومنانه این سپاه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار ذوالقدر: بیش از 6 هزار سری جهیزیه به زوج های استان تهران اهدا شده است

سردار ذوالقدر: بیش از 6 هزار سری جهیزیه به زوج های استان تهران اهدا شده است