مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 09:252023-12-11سياسي

پویش دلگرمی احسان در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد


معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری پویش دلگرمی احسان جهت توزیع وسایل گرمایشی در این استان خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری پویش دلگرمی احسان جهت توزیع وسایل گرمایشی در این استان خبر داد.

ابوذر صناعی نیا گفت: در این پویش که با حمایت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و مشارکت تشکل های مردمی انجام گرفت؛ تعداد 160 وسیله گرمایشی بخار گازی و آبگرمکن تهیه و بین نیازمندان مناطق محروم و حاشیه شهرها توزیع شد.

وی افزود: این وسایل گرمایشی توسط گروه های جهادی و سایر تشکل های مردمی بین جامعه هدف توزیع شد و همچنین لازم به ذکر است که شناسایی این افراد به عهده گروهها و تشکل های مردمی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد، صناعی نیا بیان کرد: این پویش سومین سال متوالی با حمایت بنیاد احسان و مشارکت گروههای جهادی و موسسات خیریه جهت توزیع وسایل گرمایشی در استان برگزار می شود که امسال تعداد 160 دستگاه وسیله گرمایشی به ارزش 3میلیارد ریال تهیه و توزیع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش دلگرمی احسان در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

پویش دلگرمی احسان در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد