مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 09:502023-12-13بين الملل

رژیم صهیونیستی؛ بازنده جنگ در غزه


کارشناس مسائل غرب آسیا با بیان اینکه رژیم صهیونیستی خود را بازنده جنگ می داند، گفت: با توجه به ناکامی های رژیم صهیونیستی در رسیدن به اهدافش، - در حال حاضر چشم انداز روشنی برای رسیدن به اهداف این رژیم دیده نمی شود و آن ها سعی دارند تا قبل از پایان سال جاری میلادی این مساله را حل و فصل کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یک کانال عبری گزارش داد که اشغالگران آماده از سرگیری تماس ها با میانجی ها به منظور آزادی باقی مانده اسیران در نوار غزه هستند.

مقامات آمریکایی نیز در این خصوص گفتند: واشنگتن امید چندانی به آتش بس جدید در غزه ندارد، اما در صورت آغاز مذاکرات جدی، آتش بس امکان پذیر خواهد بود.

همچنین کانال 12 خصوصی عبری گفت: اسراییل آماده است تا ارتباطات را از سر بگیرد تا افراد اسیر شده در غزه را آزاد کند.

اصغر زارعی کارشناس مسائل غرب آسیا در گفت وگو با ایسنا در تحلیل خود از اظهارات اخیر مقامات رژیم صهیونیستی مبنی بر از سر گیری مذاکره با نیروهای مقاومت گفت: با توجه به شدت گرفتن حملات رژیم صهیونیستی و فشارها و تلفات نیروی انسانی که بعد از آتش بس به آنان وارد شد و همچنین شکست اسراییل در رسیدن به اهدافش برای آزادسازی اسرا و تداوم فشارها از سوی خانواده های اسرا، کاهش گردشگران به اراضی اشغالی و نیز محدود کردن صادرات کالاها به کشورها و یا تحریم کالاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی؛ بازنده جنگ در غزه

رژیم صهیونیستی؛ بازنده جنگ در غزه