مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 09:552023-11-26فرهنگي

رونمایی از آخرین بازی مرحوم «علی انصاریان» در سینما


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در این آیین، خانواده های شهیدان علی خلیلی و محمد محمدی از شهدای حجاب و عفاف، قاضی زاده هاشمی رییس بنیاد شهید، - فیلم کاپیتان امیر با موضوع زندگی فوتبالیست شهید مهدی رضایی مجد به کارگردانی سعید چاری در آیینی با حضور خانواده شهدا، مسئولین و هنرمندان رونمایی شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در این آیین، خانواده های شهیدان علی خلیلی و محمد محمدی از شهدای حجاب و عفاف، قاضی زاده هاشمی رییس بنیاد شهید، و هنرمندانی، چون حسین مختاری، امیر زریوند، لیلا بوشهری، ابوالفضل همراه و.

به تماشای فیلم کاپیتان امیر نشستند.

این فیلم سینمایی یکی از آخرین نقش آفرینی های زنده یاد علی انصاریان، فوتبالیست و بازیگر فقید است که در نقش شهید مهدی رضایی مجد ظاهر شده.

کاپیتان امیر در سال 97 جایزه بهترین فیلم سبک ورزشی جشنواره فیلم های ورزشی را کسب کرد و در جشنواره فیلم های ورزشی میلان هم حاضر بود که زنده یاد علی انصاریان نیز به خاطر این فیلم در آن جشنواره حاضر شد.

گفتنی است، این اثر نخستین فیلم سینمایی ایران با موضوع حجاب هم هست و به ماجرای یکی از ملی پوشان فوتبال زنان ایران می پردازد که برای بازی در یک تیم خارجی باید کشف حجاب کند، اما.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از آخرین بازی مرحوم «علی انصاریان» در سینما

رونمایی از آخرین بازی مرحوم «علی انصاریان» در سینما