مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 09:252023-12-09سياسي

بررسی اثرات نانو فناوری در محیط زیست و پزشکی


انجمن نانو فناوری ایران ششمین دوره از همایش نانو را در محورهای انرژی و محیط زیست و مهندسی پزشکی و داروسازی در اسفند ماه برگزار می کند.

- انجمن نانو فناوری ایران ششمین دوره از همایش نانو را در محورهای انرژی و محیط زیست و مهندسی پزشکی و داروسازی در اسفند ماه برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ستاد نانو، انجمن نانوفناوری ایران به عنوان یکی از بزرگترین متولیان امر ترویج نانوفناوری در کشور در پی برگزاری موفق پنج دوره از سلسله همایش های ملی و کارگاه های تخصصی علوم و فناوری نانو در دانشگاه های تربیت مدرس، خوارزمی، صنعتی کرمان، یزد و امیرکبیر، به پیشنهاد دانشگاه خلیج فارس و با تصویب هیات مدیره انجمن، ششمین همایش موسوم به NCWNN6 را با همکاری دانشگاه خلیج فارس برگزار خواهد کرد.

ششمین همایش ملی و کارگاه های تخصصی علوم و فناوری نانو، در روزهای 2 و 3 اسفند 1402 توسط انجمن نانوفناوری ایران دانشگاه خلیج فارس در دانشگاه خلیج فارس برگزار می شود.

علوم نانو، نانومواد/نانوساختارها/سنتز و کاربرد، نانوفناوری/انرژی، دریا و محیط زیست، نانو فناوری/ مهندسی، پزشکی و داروسازی، محاسبات و مدل سازی در مقیاس نانو و نانوفناوری/تجاری سازی/اقتصاد و بازار از محورهای این همایش به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی اثرات نانو فناوری در محیط زیست و پزشکی

بررسی اثرات نانو فناوری در محیط زیست و پزشکی