مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 13:452023-12-10حوادث

آگاهسازی نسبت به تهدیدات فضای مجازی در چهارمین پویش کودکان سایبری در کرمان


رییس پلیس فتای استان از اجرای چهارمین پویش کودکان سایبری در کرمان طی یک هفته خبر داد و گفت: این پویش با هدف آگاهی بخشی به کودکان و خانواده های آنان برگزار می شود.

- ایسنا/کرمان رییس پلیس فتای استان از اجرای چهارمین پویش کودکان سایبری در کرمان طی یک هفته خبر داد و گفت: این پویش با هدف آگاهی بخشی به کودکان و خانواده های آنان برگزار می شود.

سرهنگ محمدرضا رضایی امروز 19 آذرماه در تشریح این خبر اظهار کرد: با توجه به اینکه کودکان به لحاظ رده سنی جزء آسیب پذیرترین گروه ها در فضای مجازی هستند، نیاز جدی به آموزش و آگاهی بخشی به این عزیزان به خوبی احساس می شود.

وی افزود: آگاهسازی کودکان و خانواده های آنان در خصوص قابلیت ها و تهدیدات فضای مجازی یکی از مهم ترین اولویت های پلیس فتا است که سه پویش کودکان سایبری در سال های گذشته برگزار شده و امسال نیز چهارمین پویش کودکان سایبری از 18 تا 24 آذرماه، به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

رضایی با بیان اینکه این پویش دارای محورها و شعارهایی از جمله کودکان سایبری، حریم خصوصی است، ادامه داد: در همین راستا پلیس فتا درنظر دارد با همکاری سایر سازمان ها، ادارات و متولیان امر در حوزه کودکان، از ظرفیت های موجود برای ارتقاء دانش سایبری و ارائه آموزش و اطلاع رسانی به کودکان و خانواده ها استفاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آگاهسازی نسبت به تهدیدات فضای مجازی در چهارمین پویش کودکان سایبری در کرمان

آگاهسازی نسبت به تهدیدات فضای مجازی در چهارمین پویش کودکان سایبری در کرمان