مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 14:402023-11-30سياسي

تشکیل کانون های تخصصی خواهران در مساجد لرستان


37 کانون تخصصی خواهران در کانون های مساجد با هدف احیاء گفتمان زن و خانواده و تقویت شبکه بانوان مسجدی در لرستان راه اندازی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، اعظم روانشاد ظهر امروز در نخستین همایش تخصصی مدیران کانون های تخصصی خواهران لرستان با بیان اینکه بانوان به عنوان نیمی از جمعیت جامعه نقش مهمی در عرصه فرهنگی و مقابله با توطئه های دشمنان دارند، اظهار کرد: فعالیت کانون های تخصصی بانوان بستر تمدن سازی و تقویت فرهنگ دینی و عمومی جامعه است.

وی خاطرنشان کرد: امروز تلاش در جهت رفع دغدغه های رهبر معظم انقلاب تکلیف عموم مردم به ویژه فعالان عرصه فرهنگ، دین و مساجد است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه تمدن سازی از دغدغه های رهبر معظم انقلاب است، گفت: رفع این دغدغه ها نیازمند برنامه ریزی و تلاش مضاعف در عرصه فرهنگی و دینی و تکیه بر مسجد محوری است.

روانشاد به فعالیت 529 کانون فرهنگی هنری مسجد در استان اشاره کرد و افزود: : امروز شاهد اقدامات راهبردی دل کانون های فرهنگی هنری مساجد هستیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به نقش بانوان در عرصه های اجتماعی، فرهنگی و خانواده، خاطرنشان کرد: فعالیت های فرهنگی مسجد محور بانوان بستر تمدن سازی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کانون های تخصصی خواهران در مساجد لرستان

تشکیل کانون های تخصصی خواهران در مساجد لرستان