مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 15:352023-12-14سياسي

یک نویسنده: ایران قربانی تروریسم در بخش هواپیما ربایی است


رضا جهان فر نویسنده کتاب پرونده ای برای هواپیما ربایی: کشور ما بیشترین موارد هواپیماربایی را در نیم قرن اخیر تجربه کرده که بخشی از این به قبل از انقلاب، - رضا جهان فر نویسنده کتاب پرونده ای برای هواپیماربایی در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا درباره هدف خود از نوشتن این کتاب گفت: کشور ما جزو یکی از کشورهایی است که بیشترین موارد هواپیماربایی را در نیم قرن اخیر تجربه کرده است.

بخشی از این هواپیماربایی به قبل از انقلاب، بعد از انقلاب و دفاع مقدس مربوط می شود و ایران قربانی تروریست در حوزه هواپیماربایی است.

وی افزود: ما 17 هزار شهید ترور داریم و این ثابت شده که ایران قربانی ترور در بحث ترور فیزیکی است ولی اینکه آیا ایران در بحث هوانوردی هم قربانی است، به آن پرداخته نشده است و ما به یک تحلیل جامعه شناسانه درباره آینده هواپیماربایی که چگونه است و آیا ماهم در آینده با آن مواجه خواهیم شد، نیاز داشتیم.

پرفروش ترین کتاب انتشارات سرو این نویسنده درباره تحریر کتاب اظهار داشت: این کتاب یک کتاب میان رشته ای بین تاریخ معاصر، حقوق بین الملل و جامعه شناسی جنگ است.

 تألیف کتاب از تاریخ شفاهی و روش اسنادی بهره برده، یعنی از دو روش تحقیقی مختلف استفاده شده و نتیجه گیری هایی رابه ثمر رسانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک نویسنده: ایران قربانی تروریسم در بخش هواپیما ربایی است

یک نویسنده: ایران قربانی تروریسم در بخش هواپیما ربایی است